by: KettingzaagPosted on: 14 februari 200926 september 2014 Weet je nog wel, oudje 0 Dit delen: Klik om te delen op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook Klik om te delen op Bluesky (Opent in een nieuw venster) Bluesky Klik om af te drukken (Opent in een nieuw venster) Print Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Opent in een nieuw venster) E-mail Comments comments
Nu ik zelf als 30-ennogwat een vette bastaard ben en mijn ritsluiting niet meer dichtwil is dit een goede soundtrack voor mijn treurig leven Beantwoorden
KP, niet geweten dat mijn opmerking van zaterdag deze impact zou hebben. Neem het niet te zwaar op. Beantwoorden
Nu ik zelf als 30-ennogwat een vette bastaard ben en mijn ritsluiting niet meer dichtwil is dit een goede soundtrack voor mijn treurig leven
KP, niet geweten dat mijn opmerking van zaterdag deze impact zou hebben. Neem het niet te zwaar op.
Ach ja, lange geleden en eigenlijk helemaal vergeten…